NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY ZÁKAZNÍKŮ:
Upozornění na podvodné jednání.
Díky zpětné vazbě od několika zákazníků jsme zaznamenali pokusy o podvodné vylákání údajů o platební kartě. Podvodník komunikuje z čísla 792 449 506, ale může se jednat i o jiná čísla. Podvodník se snaží přimět zákazníky ke kliknutí na odkaz https://uspornybalik-cz.xxxx.... který má navodit zdání, že se jedná o doménu našich stránek. Naše stránky mají však adresu https://www.uspornybalik.cz a naše společnost po Vás nikdy nepožaduje zadávání jakýchkoliv platebních údajů mimo oficiální rozhraní platební brány PayU. Na podobné odkazy prosíme nikdy neklikejte a nepředávejte žádné platební údaje mimo platební bránu PayU. Pokud jste byli jednáním podvodníků poškozeni, ohlaste záležitost na nejbližší služebně Policie ČR. Děkujeme.
Mohu poslat balík těžší než 20 kg?
Ano, pokud zaškrtnete na úvodní stránce volbu 'Nad 20 kg:', bude účtován příplatek 90 Kč a můžete odeslat zásilku až do 40 kg. Standardní cena bez příplatku je pro zásilky do 20 kg. Pokud bude odeslána zásilka těžší než 20 kg bez příplatku, bude zpětně účtována pokuta ve výši dvojnásobku příplatku, tedy 180 Kč.
Jak velký může být balík?Maximální rozměry zásilky: nejdelší strana zásilky max. 175 cm pro DPD nebo 150 cm pro WeDo, přičemž obvod nesmí přesáhnout 300 cm. Obvod vypočtete podle vzorce: 2x výška + 2x šířka + délka < 300 cm.
Zkontrolovat zásilku.
Získám výhodnější cenu pokud budu posílat více balíků?Ano. Za každých 5 odeslaných balíků se cena sníží o 1 Kč. Výpočet se provádí z počtu balíků odeslaných za posledních 30 dnů. Maximální sleva ze základní ceny je 9 Kč.
Přehled slev a počtu odeslaných balíků.
Mohu poslat pneumatiky?Pneumatiky můžete odeslat přes přepravce DPD, pokud dodržíte způsob balení
popsaný zde. Pro pneumatiky neplatí požadavek na balení v kartonu. Musí být zabaleny podle
návodu pro balení pneu.
Mám na balík psát adresu?
Adresu odesílatele a příjemce vyplníte pouze na e-shopu při objednávce přepravy. Kurýr si při vyzvednutí zásilky doveze vyplněný štítek. Na balík tedy již není potřeba psát žádné kontaktní údaje. Pro předání na podacím místě je nutné vytisknout štítek, který Vám zašleme.
Mohu cenu za přepravu zaplatit kurýrovi?
Přepravu je nutné zaplatit předem on-line platbou nebo bankovním převodem. Dokud není přeprava zaplacena, nebude objednán svoz Vaší zásilky.
Mohu posílat balíky do zahraničí?
Můžete posílat zásilky do mnoha zemí Evropy za velmi výhodné ceny. Odesílat lze pouze zásilky bez dobírky. Pro odeslání zásilky do zahraničí klikněte v horním menu na "export". Na zobrazené stránce uvidíte dostupné země, ceny a termíny doručení. Klikněte na požadovanou zemi a dále postupujte standardním způsobem.
Chci zaplatit jiným způsobem než jsem zvolil(a) při objednávce přepravy.
Po odeslání objednávky obdržíte na e-mail potvrzovací zprávu, kde je odkaz na stránku pro sledování vyřízení objednávky. Zde můžete změnit požadovaný způsob úhrady a opakovat platbu.
Jak a kdy mi bude proplacena dobírka?
Balík na dobírku pošlete tak, že vyplníte číslo účtu a dobírkovou částku. Dobírku převedeme na Váš účet cca. do 5 pracovních dnů od doručení zásilky. Pokud ponecháte dobírkovou částku 0 Kč, bude zásilka doručována bez dobírky.
Jak postupovat, pokud nechci platit každou zásilku zvlášť?Pokud posíláte více balíků, můžete si předem zakoupit
kredit. Jednotlivé zásilky se potom budou z kreditu odečítat až do jeho vyčerpání.
Jak objednat přepravu?
Přepravu objednáte na www.uspornybalik.cz vyplněním adresy vyzvednutí a doručení, případně dobírkové částky a čísla účtu. V dalším kroku si vyberete způsob platby. Po odeslání objednávky proveďte platbu. Objednávky odeslané a zaplacené do 23 hod. u DPD nebo do 20:00 hod. u Wedo budou vyzvednuty následující pracovní den a další pracovní den po vyzvednutí bude zásilka doručována.
Jak snížit počet e-mailů?
Do systému byla přidána nová funkce, která umožňuje vypnout zaslání potvrzení objednávky a daňového dokladu u zákazníků, kteří odeslali za posledních 30 dnů alespoň 10 zásilek. Tito zákazníci mohou na konci objednávky v souhrnu odškrtnout políčko “odeslat” a poté jim k objednávce nepřijde potvrzení a doklad do mailu. Stav objednávky lze sledovat na stránkách v historii objednávek a po zaplacení zde lze také stáhnout daňový doklad. Zároveň byl pro všechny přepracován systém odesílání čísel balíků. Nově chodí všechna čísla zásilek v jednom mailu.